Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok dopĺňa informácie ku konaniu jednotlivých vzdelávacích programov AINovy, ktoré sú otvorené pre verejnosť a sú za poplatok. Reklamačný poriadok obsahuje postup, akým AINova pristupuje k reklamáciám a je v súlade s odporúčaním Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých (AIVD, Etický kódex https://aivd.sk/wp-content/uploads/2023/06/Eticky-kodex-AIVD-SR_2023.pdf).
Definícia reklamácie:
Reklamáciou sa rozumie námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb, alebo voči iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytnutým vzdelávaním.
Spôsob podania reklamácie:
Reklamáciu môže účastník podujatia nahlásiť písomne (AINova, Prostredná 47a, 900 21), e-mailom (na adresu vedenia ainova@ainova.sk) alebo telefonicky (02 / 44970453). Účastník má na nahlásenie reklamácie 14 dní od ukončenia vzdelávacieho programu. AINova pravidelne monitoruje priebeh reklamácií a na základe získaných poznatkov zlepšuje svoje služby a vzdelávací proces.
Riešenie reklamácie:
AINova sa zaväzuje, že reklamáciu bude riešiť bez zbytočného odkladu a v záujme účastníka. Po prijatí reklamácie inštitúcia poskytne účastníkovi informácie o ďalšom postupe. Ak do 10 dní nezíska reakciu pracovníka AINovy, môže reklamáciu nahlásiť na emailovú adresu ombudsman@aivd.sk, email príde členom Výkonného výboru AIVD SR.
Možné formy riešenia reklamácie:
Reklamácia môže byť riešená nasledujúcimi spôsobmi:
- Náprava chyby alebo nedostatku poskytnutých služieb
- Poskytnutie zľavy na ďalšie vzdelávacie podujatie
- Iná dohodnutá forma riešenia medzi vzdelávacou inštitúciou a účastníkom
Záverečné ustanovenia:
AINova si vyhradzuje právo na overenie oprávnenosti reklamácie a na zamietnutie neoprávnenej reklamácie. Ak nebude reklamácia uznaná, bude účastníkovi poskytnuté vysvetlenie dôvodu zamietnutia.
Tento reklamačný poriadok je zverejnený na webovej stránke inštitúcie a oznámený účastníkom pred začiatkom vzdelávacieho programu.
August 2024